Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

1. Általános kérdések

2. Termékkel kapcsolatos kérdések

3. Fiókommal kapcsolatos kérdések

4. Elérhetőség

1. Általános kérdések

Hogyan tudom visszaküldeni a megvásárolt terméket?
A megvásárolt termékeket indoklás nélkül visszaküldheted a termék(ek) átvételét követő 14 napon belül, ha azok eredeti, sérülésmentes és bontatlan állapotban vannak. A visszaküldés címét itt találod: 2119 Pécel, Határ utca 3. Amint a csomag beérkezik, ellenőrizzük az állapotát, és ha mindent rendben találunk, a vásárlás összegét 1-2 munkanapon belül visszatérítjük. A postaköltség ezesetben a vásárlót terheli!
Hogyan tudom követni a csomagom?
A postázást követően emailben küldünk egy kódot, amivel nyomon követheted a csomagodat.
Hogyan tudom módosítani, vagy lemondani a megrendelésemet?
A megrendeléseket igyekszünk minél hamarabb postázni. Ha módosítani vagy lemondani szeretnéd a rendelésed, kérjük, mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot – mindent megteszünk, hogy teljesítsük a kérésed! A postázás után sajnos már nincs lehetőség a rendelés módosítására vagy lemondására.
Személyesen hol tudom átvenni a csomagom?
Fizikai bolttal jelenleg nem rendelkezünk, személyes átvételre nincs lehetőség.

1. Termékekkel kapcsolatos kérdések

Keresés a termékek között
Nem találod, amit szeretnél? Használd a középen található keresőmezőt , hogy megtaláld a szükséges terméket. Beírhatsz termékszámot vagy akár a termék részletes leírásának egy részét is. Lehetsz annyira általános, mint a „kék fólia”, vagy annyira konkrét, mint az „Akvarell festék fekete színben ”.
Termék információk
Miután megtaláltad a tökéletes terméket, az egyes termékekhez kapcsolódó leírásokban megtalálod a szükséges információkat, egyes esetekben részletes útmutatókat a termék használatához, illetve tippeket, trükköket. Az információk a termékoldalon az egyes fülekre kattintva találhatók. 
Termékek elérhetősége
Minden termékünket igyekszünk készleten tartani, de a magas kereslet és egyéb piaci körülmények miatt előfordulhat, hogy néhány termék ideiglenesen nem elérhető. Ilyen esetekben a böngészés során a "hamarosan" feliratot fogod látni. 

Ezeket a termékeket mihamarabb újra elérhetővé tesszük, ezért érdemes a kívánságlistádhoz hozzáadni őket, hogy értesítést kapj, amint újra kaphatóvá válnak. A kívánságlistához a termék neve mellett található csillagra kattintva tudod hozzáadni az adott terméket.

A megszűnő termékek újbóli beszerzése nem lehetséges, így a készlet kifutása után ezeket kivezetjük.

Regisztráció, bejelentkezés

Elfelejtettem a jelszavam
Szállítási cím, és számlázási cím beállítása
A fejlécben a " Fiók " menüpontra kattintva elérheted az adataidat, ahol a címekre kattintva hozzáadhatod, illetve alapértelmezettként megadhatod a szállítási és számlázási címet.

E-mailben

info@hobbis.hu
Minden üzenetre 24 órán belül igyekszünk válaszolni.

Csetelj velünk

Ügyintézőnk segítségét HÉTFŐTŐL PÉNTEKIG: 9:00 - 16:00 óra között veheted igénybe.